FANDOM

"Na co czekamy? Do ataku!"
— Will

Will Edemond
WillEdemond
Rycerz
Moce Wszystkie żywioły
Broń Miecz
Status Żywy
Lokalizacja Kraina Ninjago

Will Edemond
WillEdemondJ
Członek elitarnej grupy Obrońców
Przynależność Obrońcy
Moce Wszystkie żywioły
Broń Miecz
Status Żywy
Lokalizacja Kraina Ninjago

Will Edemond - pierwszy i jedyny syn Jenny Edemond i Crowleya Edemonda, wnuk Farrela Arrataya, prawnuk Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Kuzyn Halta Arrataya, narzeczony Audrey Yuital.
Występuje w serii LEGO Ninjago: Miecz Armagedonu, jako jeden z głównych bohaterów.

Wygląd

Will nie zalicza się do ludzi wysokich, ale nie jest niski, przerasta swojego kuzyna Halta. Jego włosy są krótkie i kruczoczarne, a oczy brązowe. Gdy był mały, uderzył się mocno w głowę, przez co musiał mieć ją całą zabandażowaną. Aby nie było widać opatrunku, założył czerwoną bandanę, a później, mimo że nie nosił już bandażu, przyzwyczaił się do swojej nakrycia głowy. Nosi zwykle ubrania w szarym kolorze.

Charakter

Will jest żywiołowy i towarzyski. Nie ma problemów w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, ale jest bardzo niecierpliwy. Zawsze idzie na całość. W przeciwieństwie do swojego kuzyna Halta, uwielbia być w centrum zainteresowania.

Moce i zdolność

Will odziedziczył po matce wszystkie moce żywiołów (prócz Kreacji) i osiągnął Pełnię Możliwości na każdym z nich, z pomocą wuja, Aralda.

Will uwielbia i opanował do mistrzostwa walkę mieczem, mimo że jest samoukiem. Żaden szermierz w Ninjago nie może się z nim równać.

Biografia

Wczesne życie

Will urodził się jako jedyny syn Jenny i Crowleya, i posiadł moc wszystkich żywiołów po matce. Już jako dziecko przejawiał zdolności do używania żywiołów, a jego pierwszą odkrytą mocą była moc Ziemi. Nie mógł jednak uczyć się używania mocy od matki, gdyż ta sama nie odblokowała wszystkich żywiołów. Uczył się więc sam, z małą pomocą wuja, Aralda Arrataya. Gdy już sam posiadł potrzebne umiejętności, pomógł w nauce swojemu kuzynowi.

Dzienniki Willa

Miecz Armagedonu

Will, tak samo jak matka, wuj, dwóch kuzynów i kuzynka dostał powiadomienie o kradzieży z Pustynnej Skrytki. Gdy tam przybył, po krótkiej walce został pokonany przez Ruoana i wyrzucony aż do Miasta Ninjago.

W Mieście wpadł do domu Audrey, w której się zakochał. Następnie próbował uwolnić Halta, co udało mu się, ale uwięziona została Audrey.

Uciekł z kuzynem do lasu. Tam znaleźli opuszczoną chatkę myśliwego, w której obmyślili plan wezwania Mistrzów Żywiołów. Aby dowiedzieć się, jak wezwać mistrzów, wkradli się do biblioteki. Następnie wyruszyli na podróż do gór Muyaka, gdzie znaleźli Róg Wezwania. Wezwali mistrzów, a następnie wyłożyli im swój plan.

Will z Haltem przybyli do zamku Ruoana, by uwolnić Audrey. Udało im się wkraść niepostrzeżenie do pałacu. Tam Will zaczął uciekać wraz z dziewczyną, w czasie gdy Halt odciągał uwagę Ruoana. Willowi nie udało się oswobodzić Audrey, ale uciekł do lasu, gdzie spotkał się Haltem.

Podczas pierwszego ataku na pałac Will walczył z dawnym znajomym, Davidem Ladderem. Został pokonany przez wieśniaków i zaprowadzony przed oblicze Ruoana, gdzie trafił do Miecza Armagedonu. Następnie w środku zepchnął Ruoana w przepaść, a potem coś go uwolniło. Nie miał kontroli nad sobą, więc zaatakował Halta po wydostaniu się z Miecza. Gdy odzyskał świadomość, musiał uciekać wraz z kuzynem przed masą ożywieńców. Znalazł Audrey, która zaczęła go atakować, ale został uratowany przez Ronina.

Wraz z Haltem uwolnił Ninja i matkę oraz walczył z ożywieńcami Ruoana. Gdy Ninjago zostało zniszczone, podróżował po światach razem z Ruoanem i był świadkiem jego śmierci. Widział także Ularemetha i Władcę Uniwersum.

Stare Kontynenty

Władca Uniwersum

Kontinuum Czasoprzestrzenne

Syn i jego pies

Autor

Autorem postaci jest: Zwiadowca Vnut
Jeżeli ktokolwiek będzie chciał użyć tej postaci w swojej historii, proszę zapytać mnie o zgodę.