FANDOM

"Na co czekamy? Do ataku!"
— Will
Will Edemond
WillEdemond
Rycerz
Moce Wszystkie żywioły
Broń Miecz
Status Żywy
Lokalizacja Kraina Ninjago

Will Edemond - pierwszy i jedyny syn Jenny Edemond i Crowleya Edemonda, wnuk Farrela Arrataya, prawnuk Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Kuzyn Halta Arrataya, narzeczony Audrey Yuital.
Występuje w serii LEGO Ninjago: Miecz Armagedonu, jako jeden z głównych bohaterów.

Wygląd

Will nie zalicza się do ludzi wysokich, ale nie jest niski, przerasta swojego kuzyna Halta. Jego włosy są krótkie i kruczoczarne, a oczy brązowe. Gdy był mały, uderzył się mocno w głowę, przez co musiał mieć ją całą zabandażowaną. Aby nie było widać opatrunku, założył czerwoną bandanę, a później, mimo że nie nosił już bandażu, przyzwyczaił się do swojej nakrycia głowy. Nosi zwykle ubrania w szarym kolorze.

Charakter

Will jest żywiołowy i towarzyski. Nie ma problemów w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, ale jest bardzo niecierpliwy. Zawsze idzie na całość. W przeciwieństwie do swojego kuzyna Halta, uwielbia być w centrum zainteresowania.

Moce i zdolność

Will odziedziczył po matce wszystkie moce żywiołów (prócz Kreacji) i osiągnął Pełnię Możliwości na każdym z nich, z pomocą wuja, Aralda.

Will uwielbia i opanował do mistrzostwa walkę mieczem, mimo że jest samoukiem. Żaden szermierz w Ninjago nie może się z nim równać.

Biografia

Wczesne życie

Will urodził się jako jedyny syn Jenny i Crowleya, i posiadł moc wszystkich żywiołów po matce. Już jako dziecko przejawiał zdolności do używania żywiołów, a jego pierwszą odkrytą mocą była moc Ziemi. Nie mógł jednak uczyć się używania mocy od matki, gdyż ta sama nie odblokowała wszystkich żywiołów. Uczył się więc sam, z małą pomocą wuja, Aralda Arrataya. Gdy już sam posiadł potrzebne umiejętności, pomógł w nauce swojemu kuzynowi.

Dzienniki Willa

Miecz Armagedonu

Will, tak samo jak matka, wuj, dwóch kuzynów i kuzynka dostał powiadomienie o kradzieży z Pustynnej Skrytki. Gdy tam przybył, po krótkiej walce został pokonany przez Ruoana i wyrzucony aż do Miasta Ninjago.

W Mieście wpadł do domu Audrey, w której się zakochał. Następnie próbował uwolnić Halta, co udało mu się, ale uwięziona została Audrey.

Uciekł z kuzynem do lasu. Tam znaleźli opuszczoną chatkę myśliwego, w której obmyślili plan wezwania Mistrzów Żywiołów. Aby dowiedzieć się, jak wezwać mistrzów, wkradli się do biblioteki. Następnie wyruszyli na podróż do gór Muyaka, gdzie znaleźli Róg Wezwania. Wezwali mistrzów, a następnie wyłożyli im swój plan.

Will z Haltem przybyli do zamku Ruoana, by uwolnić Audrey. Udało im się wkraść niepostrzeżenie do pałacu. Tam Will zaczął uciekać wraz z dziewczyną, w czasie gdy Halt odciągał uwagę Ruoana. Willowi nie udało się oswobodzić Audrey, ale uciekł do lasu, gdzie spotkał się Haltem.

Podczas pierwszego ataku na pałac Will walczył z dawnym znajomym, Davidem Ladderem. Został pokonany przez wieśniaków i zaprowadzony przed oblicze Ruoana, gdzie trafił do Miecza Armagedonu. Następnie w środku zepchnął Ruoana w przepaść, a potem coś go uwolniło. Nie miał kontroli nad sobą, więc zaatakował Halta po wydostaniu się z Miecza. Gdy odzyskał świadomość, musiał uciekać wraz z kuzynem przed masą ożywieńców. Znalazł Audrey, która zaczęła go atakować, ale został uratowany przez Ronina.

Wraz z Haltem uwolnił Ninja i matkę oraz walczył z ożywieńcami Ruoana. Gdy Ninjago zostało zniszczone, podróżował po światach razem z Ruoanem i był świadkiem jego śmierci. Widział także Ularemetha i Władcę Uniwersum.

Stare Kontynenty

Władca Uniwersum

Kontinuum Czasoprzestrzenne

Syn i jego pies

Autor

Autorem postaci jest: Zwiadowca Vnut
Jeżeli ktokolwiek będzie chciał użyć tej postaci w swojej historii, proszę zapytać mnie o zgodę.