FANDOM

Sensei Tarai
Tarai
Sensei
Przynależność Drużyna Tarai'ego
Moce Beastjitzu (prawdopodobnie)
Broń Kostur
Status Żyje
Lokalizacja Ukryta Świątynia

Sensei Tarai jest liderem Drużyny Tarai'ego oraz nauczycielem Beastjitzu.

Biografia

Tak naprawdę, niewiele wiadomo o Senseiu Tarai. U każdego z członków swojej drużyny tajemniczo pojawiał się dzień po objawieniu się Duchów. Mimo lekkich spięć wśród Ninja, udało mu się wyszkolić ich na wojowników. Jednak pewnego dnia Shane oświadczył, że przechodzi na stronę zła. Aktywując Kontrolę Ducha, zrównał Dojo z ziemią. Tarai wraz z MeganJoshem zamieszkali w jednym z hoteli w małym miasteczku. Jednak dwójkę podczas spaceru znalazła grupa Mrocznych Ninja. Zdarzyło by się nieszczęście, jednak w porę pomógł im Eric. Tuż po tym, Drużyna znalazła Ukrytą Świątynię, która stała się ich nowym domem, a Sensei zyskał nowego ucznia.

Cechy

Wbrew pozorom, Sensei jest bardzo przyjaznym i uśmiechniętym człowiekiem. Jednak podczas treningu wymaga, aby uczniowie dawali z siebie 200% energii. Czasem zaszywa się w swoim pokoju i medytuje godzinami, lub nawet dniami.

Moce

Sensei nie byłby senseiem, gdyby nie znał swojej sztuki walki. Choć Tarai zna wiele tajników, to w nauczaniu nie pokazuje uczniom Beastjitzu, daje im tylko porady. Drużyna czasem zastanawia się, czy Sensei w ogóle posiada jakiegoś Ducha.

Autor

Venom.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki