FANDOM

Ryugon
Dragon People
Gatunek
Lider(zy) Smoczy Władcy (dawniej)
Status Zagrożony
Cel Utrzymywać porządek na kontynencie (dawniej)
Wrogowie Smoczy Jeźdźcy

Ryugoni (znani również jako Smoczy Lud) są gadzim gatunkiem zamieszkującym Krainę Ninjago.

Historia

Ryugoni zostali stworzeni przez pięciu Smoczych Władców, by ci utrzymywali porządek na rządzonym przez nich kontynencie. W wyniku buntu grupy ludzi dowodzonych przez mężczyznę znanego później jako Pierwszy Mistrz Spinjitzu rozpętał się konflikt, w którym Smoczy Lud służył jako żołnierze. Niewielka część z nich pomagała jednak buntownikom. Większość Ryugonów zginęła w bitwach, a reszta ukryła się gdzieś w stworzonej później Krainie Ninjago.

Zdolności i cechy

Ryugoni są gadzimi humanoidami o sile, szybkości, wytrzymałości i inteligencji zbliżonych do ludzkich. Smoczy Władcy obdarzyli ich niewielką kontrolą nad jednym z czterech żywiołów. Wyjątkiem byli strażnicy Władców panujący nad wszystkimi czterema elementami, jednak było ich niewielu.

Ryugoni mogą na krótki czas znacznie zwiększyć swój rozmiar. Wtedy ich siła, wytrzymałość i kontrola nad żywiołami wzrasta.

Choć większość z nich była bezgranicznie posłuszna swoim stwórcom, zdarzały się przypadki nieposłuszeństwa i pomocy ludziom. Po upadku Smoczych Władców Ryugoni zaczęli żyć w grupach i ukrywać się przed światem zewnętrznym.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki