FANDOM

"Nie jestem bohaterem. Jestem tylko obrońcą. Obrońcą, który wie co należy zrobić."
— Rioichi
Rioichi
Rioichi final
Ninja wiatru
Żywioł Wiatr
Atut Zwinność
Smok Wind
Broń Różne
Status Żywy
Lokalizacja Wioska Cichych Strumieni

 Rioichi jest ninja wiatru.

Wygląd

Rioichi jest młodym mężczyzną z lekkim zarostem i brązowymi włosami sięgającymi do ramion. Nosi strój Ninja z elementami zbroi. Normalnie ubiera się w jeansowe spodnie i czarną skórzaną kurtkę.

Biografia

Rioichi był małym, osieroconym chłopcem, gdy Sensei Wu wziął go pod swoje ręce. Rioichi szkolił się u niego wiele lat i traktował go jak ojca. Po ukończeniu dwudziestu lat, Rioichi zamieszkał w wiosce cichych strumieni, gdzie kiedyś mieszkali jego przodkowie i nie było ani Nindroidów, ani nowoczesnych technologii za którymi nie przepadał. W wiosce zaprzyjaźnił się ze starym przywódcą miasteczka i jego młodym synem. Po śmierci ojca władzę przejął syn, którego później zabił chciwy i zazdrosny brat. Brat przyjaciela Rioichiego był okrutny i bezwzględny. Rioichi nie mógł na to dłużej patrzeć i postawił się władcy. Teraz zalicza się do jednego z najbardziej poszukiwanych przestępców, ale niektórzy mieszkańcy widzą w nim bohatera który może ich wyzwolić z rąk okrutnego władcy.

To jest oficjalna wersja wydarzeń. Tak naprawdę jest zupełnie inaczej. Rioichi urodził się w Ameryce, w Maine. Naprawdę nazywał się Killian Reynolds. Gdy miał dwanaście lat dowiedział się, że jego rodzice zamordowali ludzi by zdobyć swój duży majątek. Po tym wydarzeniu uciekł z bratem z domu. Wtedy ich drogi się rozeszły. Od Japończyków w barze usłyszał, że mistrz sztuk walki zwany Wu przebywa właśnie w Amsterdamie. Gdy przybył tam poznał Jacka i Annę, którzy stali się później jego najlepszymi przyjaciółmi. Okazało się, że Wu znalazł sobie ucznia w Amsterdamie i wyjeżdża. Na lotnisku w Tokio usłyszał, że uczeń, Jason planuje zabić Wu i przejąć jego Dojo dla majątku, postanawia go powstrzymać. Jason zauważa go i ucieka, ale Killian go zatrzymał. Zrobiło to wrażenie na Wu, który wziął Killiana pod swoje skrzydła i nauczył go technik panowania nad wiatrem. Killian przyjął imię Rioichi i wszczął bunt przeciwko cesarzowi Shiwu z miasteczka Cichych Strumieni do którego się przeprowadził.

Cechy i zdolności

Rioichi jest szybki, zwinny i sprytny. Jest bardzo cierpliwy i odważny. Może wydawać się cichy i ponury, ale tak naprawdę jest dość wesołym i przyjaznym człowiekiem. Jednak gdy chodzi o wyzwolenie jego domu to staje się poważny i waleczny. Umie też dosyć dobrze kamuflować się, co często mu się przydaje. Jest także bardzo dobrym motocyklistą i dokładnie zna mapę świata. Gotuje też dość nieźle.

Relacje

Jack

Jack jest najlepszym przyjacielem Rioichiego, jednak często się kłócą. Mimo to jednak dbają o siebie nawzajem i szanują się. Pomagają sobie w trudnych chwilach i zawsze mogą na siebie liczyć

Anna

Anna to druga najlepsza przyjaciółka Rioichiego. tak jak z jackiem Rioichi bardzo ją lubi i szanuje.Jednak z czasem ich relacja zmieniła się w coś innego. Przynajmniej dla Anny. Podkochuje się ona w nim, jednak on nic o tym nie wie. Nadal traktuje ją jako najlepszą przyjaciółkę i nie chce by coś się jej stało. Anna nie jest taka jak Jack, który często wypomina Rioichiemu różne rzeczy, więc Rioichi jest dla niej łagodniejszy i milszy.

Shiwu

Rioichi nienawidzi przywódcy miasta. Darzy go czystą nienawiścią i gardzi nim. Jednak nie pragnie jego śmierci. Pragnie by spotkała go sprawiedliwość. Nie chce go zabijać, ponieważ widział już śmierć wielu osób i nie chce tego więcej widzieć. Widzi w tym okrutność i szaleństwo. Dlatego nie chce zabić Shiwu ani jego najlepszych wojowników których także darzy nienawiścią.

Wind

Wind czyli smok Rioichiego uwielbia swego pana i wzajemnie. są ze sobą niezwykle zżyci i dbają o siebie nawzajem. Mimo iż Wind nie umie mówić w ludzkim języku, rozumie Rioichiego tak samo Rioichi rozumie Winda. Działają jak jedna osoba i myślą jak jedna osoba. Wind jest oddany sprawie i chce pomóc Rioichiemu w jego misji. W połowie dlatego, że żołnierze Shiwu wybili jego gatunek i w połowie dla tego  ponieważ jeśli jego pan robi coś ciężkiego, on musi mu pomóc.  

Theme

Imagine Dragons - Battle Cry

OneRepublic - Secrets

Ciekawostki

  • Rioichi ma papugę, którą nazwał Hermes
  • Jego imię zostało wzięte z imienia postaci z gry Sly Cooper 
  • Jego prawdziwe imię zostało zaczerpnięte z serialu Once Upon a Time, z postaci Killiana "Hooka" Jones'a, a nazwisko to też nazwisko wokalisty zespołu Imagine Dragons Dana Reynolds'a 

Ważna informacja

Jeśli ktoś będzie chciał wykorzystać postać należy się zapytać autora o zgodę.