FANDOM

Patrick
Brak obrazka
Ninja Ziemi
Żywioł Ziemia
Atut Podwójny skok
Smok Smok Pierwszego mistrza ziemii
Broń Topór ziemii
Status żyje
Lokalizacja Torocity

Patrick jest ninja ziemi trenowanym przez mistrza Magara, broni Torocity z Peterem, Joe'em i Andy'm.

Strona została stworzona przez Ignika208, ale należy to WojtekNinjaZX

Biografia

Wczesne życie

Patrick urodził się w nowym Ninjago City, ale gdy miał rok, on i jego rodzice wyprowadzili się to Torocity. W Torocity jest dużo rzeczy związanych z Pierwszym Mistrzem Spinjitzu i pierwszych ninja, którzy dawno temu mieli siedzibę w Torocity. W wieku 16 lat poszedł się zapisać na szkolenie dla chętnych to dojo mistrza Magara. Gdy się dostał, poznał Petera-przyszłego ninja ognia, Joe-przyszłego ninja błyskawic i Andy'ego-przyszłego ninja lodu.

Powrót ToxicGangu

2 lata później, Patrick, Peter, Joe i Andy poznali nowego przyjaciela-Brendona. Sensei Magar powiedział im, że są potomkami pierwszych ninja, natomiast Brendon ma zastąpić Lloyda (Ninja w tym czasie są bardzo starzy). Każdy ninja dostał broń. Patrick topór ziemi. Peter kusze ognia, Joe miecz błyskawic, a Andy kij lodu. Ich celem jest pokonanie ToxicGangu-gangu, który ma zamiar spowodować, że całe Ninjago będzie miało w sobie Toksynę, a oni dadzą lekarstwo i zarobią miliony. Okazało się też, że ich celem jest wskrzeszenie Mrocznego Władcy.