FANDOM

ROZDZIAŁ 1

Lloyd obudził się wcześnie rano, wciąż nie mogąc uwierzyć, że jakiś miesiąc wcześniej pokonał Over Lorda. Przeciągnął się leniwie, myśląc jak pięknie jest teraz, kiedy jego tata (Lord Garmadon) jest dobry. Lloyd wstał z łóżka, wiedząc, że już niedługo czeka go wykańczjący trening. Choć pokonali Over Lorda i Kamienną Armię, a Wężonowie i jego ojciec już nie stanowili dla nich problemu, Sensei Wu codziennie dbał o to, by byli wykończeni, bo jak mawiał "zło nigdy nie śpi". Lloyd rozejrzał się po pokoju. Cole, Jay, Kai i Zane smacznie chrapali w łóżkach. Na zegarze dochodziła właśnie 4. "Za półtorej godziny przyjdzie Sensei Wu, by ich obudzić"- pomyślał Lloyd. Umył zęby i wyjrzał za okno, chcąc sprawdzić jaka jest pogoda. Jednak zamiast pogody zobaczył nadlatującego sokoła Zane'a! Sokół wleciał do środka z zawrotną prędkością, co spowodowało dużo hałasu. Czwórka (do tej pory śpiących) ninja zerwała się na nogi. Pomyłka: trójka zerwała się na nogi, a Jay ciągle spał i wymamrotał coś w rodzaju "jeszcze pięć minut".

-Napad, czy jak?!- wykrzyknął Kai, na co Cole przewrócił oczami.

-Skądże. To przecież mój Sokół.- odparł spokojnie Zane.

-Właśnie Zane! Przyleciał twój sokół, więc nareszcie coś się dzieje! Tylko co..?- powiedział Cole.

-Nie wiem co się dzieje, ale zaraz się dowiemy. Ubierzcie się i obudźcie Jay'a, ja obudzę Sensei'a, tatę, mamę i dziewczyny. Za jakieś 15 minut widzimy się na pokładzie Perły Przeznaczenia!- wyrecytował Lloyd i wybiegł z kajuty. Pozostała trójka wzruszyła ramionami i zabrała się do budzenia Jay'a. Kiedy ninja wbiegli na pokład, Lloyd, Sensei, Nya, Grace, Misako i Garmadon już na nich czekali.

-Co się stało?- zapytał Jay.

-Lepiej sami zobaczcie...- odpowiedziała mu Nya i włączyła nagranie, które przyniósł Sokół.

C.D.N. Wkrótce... --pisała Czekolada. Milka

Więcej z Fandomu

Losowa wiki