FANDOM

"Nie istnieje, ale jest"
— Jasmin
Jasmin
Brak obrazka
Ninja Iluzji
Żywioł Iluzja
Atut Celność
Smok Lonan smok iluzji
Broń pistolety BERETTA 92
Status Żywa
Lokalizacja Nieznana

Jasmin – ninja iluzji

Historia

Nemezis, a właściwie Jasmin Irving, została podrzucona (prawdopodobnie niedługo po urodzeniu) do sierocińca. Znalazła ją tam jedna z opiekunek, Jona. To właśnie ona zastępowała Jasmin matkę. Nigdy nie lubiła bawić się z rówieśnikami, zawsze wolała coś poczytać lub sama pisać w cieniu starej, rosnącej na dziedzińcu lipie. Jak wiadomo do sierocińca co jakiś czas przychodziły jakieś rodziny z chęcią adopcji. Dziewczynka zawsze wtedy chowała się gdzieś by za wszelką cenę nie dopuścić do opuszczenia przez nią ośrodka.

Kiedy skończyła 10 lat została adoptowana przez pewną rodzinę. Na pierwszy rzut oka byli normalni. Wesoła matka, dobrotliwy ojciec i starszy od niej synalek. Wszystko okazało się jednak świetnie dobraną maską… Jasmin nie dostała wolnego pokoju, zamieszkała na stałe w ciemnym, zimnym schowku pod schodami. Nowych ubrań nie dostawała. Jedyne co miała to stare rzeczy wybierane często przez nią samą z pojemnika na odzież. Przybrani rodzice byli alkoholikami . A ich synalek, gangsterem i dilerem narkotyków. Jasmin strasznie się ich bała. Chciała wrócić do sierocińca, tam gdzie przynajmniej ją ktoś kochał. Często dostawała baty od ojca za brak pieniędzy na wódkę lub gdy zaważył u niej coś nowego. Szkoły nienawidziła chodzić. Wszystkie dzieci śmiały się z jej zielonych, niemytych włosów  i brudnych, starych ciuchów. Z dwojga złego wolała to niż kolejną awanturę o alkohol.

Kiedy skończyła 15 lat miarka nareszcie się przebrała. W nocy, kiedy upici do nieprzytomności opiekunowie i diler spali, Jasmin spakowała wszystkie swoje rzeczy. Nie miała wiele więc udało jej się zapakować niecały szmaciany plecak. Z chustą na ustach i pokorą na twarzy podpaliła dom jej oprawców dorzucając butelki z paliwem. Po czym uciekła z wielkim pośpiechem. Po jakichś 10 minutach zjawiła się straż pożarna, karetki i policja. Dziewczyna była już wtedy daleko. Czy przeżyli? Czy są w dobrym czy złym stanie? To ją nie obchodziło. Liczyło się tylko znalezienie schronienia na noc. Znalazła je dopiero po godzinie. Okazało się, że zamieszka od teraz pod mostem. Po ucichnięciu sprawy z podpaleniem mieszkania, dziewczyna udała się na poszukiwanie pracy. Jednak nie zapowiadał się ten pomysł za udany. Idąc ulicą z kolejnym odrzuceniem oferty, spotkała młodego chłopaka. Był to blondyn o niebieskich oczach. Zaoferował jej pracę. Była to praca najemniczki. Głód, nie dający jej spokoju od paru dni, doskwierał coraz mocniej przez co Jasmin przystała na pracę i przyjęła pseudonim Nemezis.

W wieku lat 18 była cenioną płatną morderczynią. Jednak sama się tego brzydziła. Nie mogła nawet spojrzeć sobie w twarz po tylu świństwach. Postanowiła z tym skończyć. Jednak ojciec chrzestny dał jej ultimatum: ,,Jeśli odjedziesz będziemy cię ścigać do końca twych dni i bądź pewna, że cało z tego nie wyjdziesz, lub możesz zostać i dalej pracować u nas, twojej rodziny’’. Uśmiechał się przy tym szaleńczo. Wściekła Nemezis wyjęła pistolet z kabury i strzeliła w siedzącego na fotelu mężczyznę. Dostał w głowę, nie miał szans na przeżycie. Byli współ pracownicy zaczęli strzelać w ich byłą mentorkę. Jednak lata ćwiczeń nie poszło w zapomnienie. Dziewczyna wyszła prawie bez szwanku z awantury, wyjątek stanowiła postrzelona noga. Ukrywając się przed policją i gangiem w swoim starym ‘’domu’’ płakała skrycie myśląc, że takiej jak ona nie da się już zmienić. W stanie depresji postanowiła strzelić sobie w skroń. Jednak pistolet został wyrwany z jej ręki. Stali przed nią dwaj mężczyźni, Wydawali się identyczni z wyjątkiem odwrotności kolorów. Wyjęli z zaropiałej już nogi kule i opatrzoną położyli delikatnie na ziemi. Przybysze dostrzegli zawiedzenie, odwagę i ból w oczach Jasmin. Zaproponowali pomoc w zmienieniu drogi życia. Nemezis przystała na propozycję z lekkim niedowierzaniem. Kto chciałby mieć w domu byłą morderczynie?

Cechy

Jasmin jest impulsywną dziewczyną. Potrafi zrazić do siebie każdego kogo nienawidzi. Uwielbia wszelkie sporty dotychczas uważane za męskie (np. piłkę nożną). Mimo tego bardzo troszczy się o swoich przyjaciół za których oddałaby nawet własne życie.

Ciekawostki

  • Pisze piękne wiersze.
  • Do dziś się zastanawia czy porzucono ją ze względu na brak pieniędzy na jej utrzymanie, czy po prostu była niechciana.
  • Umie świetnie śpiewać i rapować choć twierdzi, że brzmi gorzej niż ,,serenada paznokciami zdzierającymi tablice".
  • Jest zakochana (ze wzajemnością) w Hemingu.
  • Rzadko  kiedy jest nazywana ze strony przyjaciół po swoim pseudonimie, za to pojawia on się w rozdziałach jako zamiennik do jej imienia w celu zapobiegania powtórzeń.

Theme

Linkin Park - Breaking The Habit

Autor

AvrilXD (dyskusja) 11:03, wrz 21, 2014 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki