FANDOM

Akcja rozgrywa w 2143 roku. Siedziba ninja została przeniesiona na Smoczą Górę. Sensei Chuan trenuje nowe pokolenie wojowników. Lane, Zoan, Sai i Rune są następcami Jay'a, Kai'a, Zane'a i Cole'a. Sai zostaje uprowadzony. Na jego miejsce wchodzi Kira. Opowiedziane są tutaj losy bohaterów, którzy muszą pokonać najpotężniejszego wroga jaki mógł się pojawić.

Część 1. Historia o Mrozie

Rok 2143. 120 lat po pokonaniu Mrocznego Władcy. Smocza Góra stała się nową placówką treningową dla ninja. Podbacznym okiem sensei Chuan'a Rune, Lane, Sai i Zoan ćwiczą na wypadek zagrożenia. Nagle następca białych ninja - Sai - znika. Zostają ogłoszone zawody, które mają wyłonić zastępcę na mroźne miejsce. Jednym z uczestników jest Kira. Pochodząca z dalekiej Północy dziewczyna staje do walki z ogromną liczbą zawodników. Podczas jej przygód budzi po kolei swoje uśpione umiejętności. Ale zapędziłem się. Wróćmy do początku. Do miejsca, w którym to wszystko się zaczęło.

Rozdział 1. Początek Bieli

To był piękny dzień w samotnej wiosce na dalekiej Północy. Dla Kiry wyglądał jak każdy inny, ale dla starszych
mieszkańców, oznaczało to początek wiosny. Wraz z promieniami słońca do wioski dotarł pierwszy kupiec. Przy okazji przywiózł także wiadomości. Kira mimo chodem podsłuchała rozmowę handlarza i jakiegoś rybaka. Usłyszała wieść, o porwaniu Sai'a i pustym miejscu pozostawionym przez niego. Kira nie miała żadnej rodziny, więc nie było niczego co mogłoby ją zatrzymać. Gdy po kilku dniach kupiec odjeżdżał dziewczyna za drobną przysługę zabrała się z nim. Dzięki niej handlarz bezpiecznie dotarł do Ouroboros. Ale znów wyprzedzam fakty. Po drodze nie działo się nic ciekawego i Kira myślała, o powrocie. Następnego dnia w kanionie dopadli ich przestępcy. Nie byli szczególnie uzbrojeni, ale przewaga liczebna robiła swoję. A wszystko wyglądało tak...

Rozdział 2. Biały wybawca

Początkowo kupiec wyjął bułat i powalił 3 napastników, ale zalali go i obezwładnili. Na Kirę nie zwracali uwagi i zaczęli rabować rzeczy leżące na wozie. Dziewczyna zobaczyła nagle latającego czarnego kruka. Poczuła ulgę i postanowiła walczyć. Mistrzem nie była, ale co nie co umiała. Chwyciła leżącą obok szablę i wyskoczyła zza wozu. Oszołomieni bandyci nie zareagowali i Kira zdążyła ciąć 2 z nich, nim reszta się ocknęła. Chwycili broń i rzucili się w jej stronę. Kira odskoczyła cudem unikając gradu ciosów. Nagle z nikąd pojawiła się mgła. Była inna niż ta, którą Kira znała. Była zimna. Usłyszała krzyk jednego z napastników. Potem kolejnego. I następny krzyk. Poczuła, jak coś przebiegło koło niej, ocierając się. Chwilę po ostatnim wrzasku mgła się podniosła. Bandyci leżeli martwi, bądź nieprzytomni. Kira podniosła kupca i wsadziła na wóz. Chwyciła lejce i pojechała w stronę Ouroboros. Kruk podążył za nią. Kira nie odważyła się więcej spojrzeć w powietrze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki