FANDOM

Heming
Heming1
Ninja Snów
Żywioł Sny
Atut Odwracanie Uwagi
Smok Kimiko smok snów
Broń Norze
Status Żywy
Lokalizacja Nieznana
"Niekiedy ci co najbardziej rozśmieszają ludzi, najbardziej płaczą"
— Sensei Rights o Hemingu
Heming - ninja snów.

Historia

Heming urodził się i wychowywał się w miasteczku niedaleko Ninjago City. Jako pierworodny syn był oczkiem w głowie rodziców; miał wszystko co chciał. W wieku 12 urodziła mu się mała siostrzyczka. Rodzice powierzyli mu wybranie imienia. Heming jednak, bez większego zastanowienia, nazwał siostrzyczkę Rose. Od początku wykazywał duże zainteresowanie siostrą. W wieku 4 lat dostała od niego cymbałki, które okazały się jej ulubioną zabawką. Nauczył ją nawet grać krótką melodię.

Niestety 3 miesiące później, kiedy rodzice odebrali Rose z przedszkola, zdarzył się wypadek. Samochód którym jechała rodzina zderzył się z ciężarówką. Niestety nikt nie przeżył. Heming dowiedział się o tym dopiero po 3 godzinach od wypadku przez telefon od policji. Nie mógł uwierzyć w to co się stało. Trafił do domu dziecka. Nie miał tam zbyt wielu przyjaciół. Często był poniżany i wyśmiewany przez rówieśników i choć zawsze odpowiadał na to uśmiechem, czuł się samotny.

W wieku 18 lat opuścił sierociniec. Nie znalazł jednak domu, zamiast niego zastał tylko górę gruzów. Przez rok samotnej tułaczki pozał sensei Reliquita i Rightsa, którzy odnaleźli w nim moc snów. Zaproponowali mu szkolenie. Heming po chwili namów przystał na propozycję. Dołączył do Shadow i Solisa ,którzy raźno go powitali. Po 2 latach ukończył trening (co zdziwiło Shadow, gdyż sama trenowała 8 lat).

Cechy

Heming potrafi być strasznie wkurzający, przy czym uśmiech rzadko schodzi mu z twarzy. Choć twierdzi, że panuję nad swiom zachowaniem większość jego przyjaciół twierdzi że jest inaczej.

Ciekawostki

  • Heming potrafi kontrolować każdy sen z wyjątkiem swojego.
  • W każdym koszmarze słyszy piosenkę którą grała jego siostra (da się ją usłyszeć w jego thame songu).
  • Uwielbia tańczyć.
  • Najbardziej z potraw lubi cheesburgery, za to nie znosi ryb.
  • Ciała jego siostry nigdy nie odnaleziono.
  • Jest zakochany (ze wzajemnością) w Jasmin.

Theme

The Prodigy - Omen

Slage

Three Days Grace - (I Hate) Everything About You

Rozdział 7

Apocalyptica - I Don't Care ft. Adam Gontier

Galeria

Autor

AvrilXD (dyskusja) 13:45, sie 19, 2014 (UTC)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki