FANDOM

"Moc to nie wszystko, narzędzia są bardzo użyteczne"
— Halt
Halt Arratay
HaltArratay
Zwiadowca
Moce Wszystkie żywioły
Broń Łuk
Dwa noże
Status Żywy
Lokalizacja Kraina Ninjago

Halt Arratay - pierwszy syn Aralda Arrataya i Sandry Arratay, wnuk Farrela Arrataya, prawnuk Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Starszy brat Leandera Arrataya i Yarrow Forster. Kuzyn Willa Edemonda.
Występuje w serii LEGO Ninjago: Miecz Armagedonu, jako jeden z głównych bohaterów.

Wygląd

Halt nie jest zbyt wysoki, ale umięśniony. Jego włosy są średniej długości, o kasztanowym kolorze, a jego oczy są zielone. Nigdy nie nosi czapki, irytuje go ten element stroju. Urodził się jednak z bardzo słabymi oczami, a zwykłe okulary były tylko utrudnieniem. Wykorzystał więc stare gogle śnieżne ojca i przetapiając szkiełko, uzyskał gogle działające jak okulary. Nosi je praktycznie cały czas.

Jego ulubione połączenie kolorów to bordowo-czarny, toteż najczęściej nosi ubrania w tym kolorze.

Charakter

Halt jest cierpliwy, ale nie opanowany. Ciężko mu trzymać nerwy na wodzy, mimo tego potrafi zachować zimną krew w sytuacjach kryzysowych. Nie lubi rzucać się w oczy, woli pozostać na uboczu, dlatego nie chodzi na żadnego rodzaju imprezy, chyba że na konferencje prasowe.

Moce i zdolności

Halt odziedziczył po ojcu wszystkie moce żywiołów (prócz Kreacji) i z jego pomocą (oraz Willa) osiągnął Pełnię Możliwości na każdym z nich.

Poza tym Halt przeszedł zwiadowcze szkolenie, więc potrafi z niebywałą biegłością posługiwać się łukiem i dwoma nożami. Potrafi również poruszać się niemal bezszelestnie. Zawsze nosi przy sobie także linę i latarkę - twierdzi, że nigdy nie wiadomo, kiedy mogą się przydać.

Biografia

Wczesne życie

Halt urodził się jako pierwszy syn Aralda i Sandry, i posiadł moc wszystkich żywiołów po ojcu. W dzieciństwie nie przejawiał żadnych zdolności do używania żywiołów, więc jego rodzice, myśląc, że nie odziedziczył mocy, zapisali go kurs umiejętności zwiadowczych prowadzonych przez Mistrza Carricka Weintleya. Dopiero później, w wieku 16 lat, użył swojej pierwszej mocy, a była to moc Wiatru. Po kolei odkrywał swoje moce, z pomocą ojca i kuzyna, Willa Edemonda.

Miecz Armagedonu

Halt, tak samo jak ojciec, ciocia, kuzyn, brat i siostra dostał powiadomienie o kradzieży z Pustynnej Skrytki. Gdy tam przybył, po krótkiej walce został pokonany przez Ruoana i uwięziony w Mieczu Armagedonu.

W Mieście Ninjago Halt został uwolniony przez Willa, a następnie razem z nim próbował uwolnić Audrey, jednak nie udało mu się to, więc uciekł z kuzynem do lasu. Tam znaleźli opuszczoną chatkę myśliwego, w której obmyślili plan wezwania Mistrzów Żywiołów. Aby dowiedzieć się, jak wezwać mistrzów, wkradli się do biblioteki. Następnie wyruszyli na podróż do gór Muyaka, gdzie znaleźli Róg Wezwania. Wezwali mistrzów, a następnie wyłożyli im swój plan.

Halt z Willem przybyli do zamku Ruoana, by uwolnić Audrey. Udało im się wkraść niepostrzeżenie do pałacu. Tam Will zaczął uciekać wraz z dziewczyną, w czasie gdy Halt odciągał uwagę Ruoana. Uczeń zwiadowcy został jednak pokonany, a duch odebrał mu jego moce. Na szczęście zdołał uciec i wrócił do lasu, gdzie okazało się, że Willowi nie udało się oswobodzić Audrey.

Gdy zaczął się pierwszy atak na pałac Ruoana, Halt strzelał ze swojego łuku w strażników. Jego armia została niestety pokonana, a on sam musiał uciekać. Nie wiedział, jak pokonać Ruoana, ale jego podświadomość wytworzyła wizję staruszka. Co prawda wizja mu nie pomogła, ale przypomniała mu o kimś, kto może pomóc. Halt poszedł więc na spotkanie z Mistrzem Wu. Tam zaplanowali kolejny atak na pałac.

Sensei Wu nie pomógł Haltowi w trakcie ataku, ale i tak bitwa przebiegała po myśli ucznia zwiadowcy. Niestety Ruoan przypadkiem wezwał całą armię ożywieńców z Krainy Umarłych, by tamci pokonali wojska Halta. Gdy przegrywał, uratował go Ronin. Następnie razem z nim, a także z Willem i Audrey uwolnił Ninja i wyzwolił ożywieńców spod kontroli Ruoana. Gdy Ninjago zostało zniszczone, podróżował po światach razem z Ruoanem i był świadkiem jego śmierci. Widział także Ularemetha i Władcę Uniwersum.

Stare Kontynenty

Władca Uniwersum

Kontinuum Czasoprzestrzenne

Syn i jego pies

Autor

Autorem postaci jest: Zwiadowca Vnut
Jeżeli ktokolwiek będzie chciał użyć tej postaci w swojej historii, proszę zapytać mnie o zgodę.