FANDOM

Grace
Grace-ninja-of-energy-
Ninja Energii
Żywioł Energia
Broń Sztylety Energii
Status Żywa
Lokalizacja Nieznana

Grace to Ninja Energii.

Historia

Grace urodziła się w dość ubogiej rodzinie, w jakiejś małej wiosce. Kiedy miała 9 lat, jej rodzice zginęli w pożarze, w wyniku czego Grace została oddana do domu dziecka. Musiała "walczyć, żeby przetrwać". Gdy miała 16 lat dyrektor tzw. "Akademii Wojowników" postanowił przyjąć ją do siebie na naukę. Tak więc Grace szkoliła się w Akademii Wojowników. Była tam jedyną dziewczyną, co motywowało ją do ćwiczeń. Nieraz pokazała reszcie uczniów co potrafi, np. gdy nazwano ją "Laleczką". W ten sposób spędzała kolejne lata. Pewnego dnia, Akademię Wojowników odwiedził Sensei Wu. Poprosił on wszystkich uczniów Akademii o zaprezentowanie swoich umiejętności (w pojedynku). Wszyscy uczniowie Akademii dawali z siebie wszystko, ale to w Grace Sensei dostrzegł najwięcej energii. Sensei Wu zapytał się dyrektora szkoły, czy mógłby zabrać Grace do klasztoru, by nauczać ją. Dyrektor zgodził się, więc Sensei spytał się Grace, czy chce zostać ninja. Ta (jak można było się domyślić) odpowiedziała twierdząco. Tak Grace została ninja.

Umiejętności

Grace potrafi wykorzystać otoczenie na niekorzyść przeciwnika. Słabą siłę fizyczną nadrabia sprytem. Ponieważ szkoliła się w Akademii Wojowników, umie walczyć prawie każdym rodzajem broni, jednak najbardziej przypadły jej do gustu sztylety (mogą być też wachlarze). Jest mistrzynią uniku, co wykorzystuje w walce. Grace unika ciosów, a kiedy przeciwnik się zmęczy, atakuje. Ma w sobie tyle energii, że gdy potrafi ją przekazywać innym (np. kiedy tamci są zbyt zmęczeni, żeby kontynuować wędrówkę). Potrafi też odebrać innym część energii. Umie też stworzyć Fale Energii, która sprawia, że przeciwnicy (czasem nie tylko przeciwnicy) są ogłuszeni lub po prostu mdleją. Posiada zdolność Blokowania Energii, efekt jest taki, że przeciwnik pada jak długi. Oprócz tego, Grace jest świetną aktorką.

Charakter

Jest zabawna, inteligentna, odważna. Kiedy coś jej się nie podoba, to po prostu tego nie robi. Grace lubi stawiać na swoim i niechętnie przyznaje się do błędów. To wspaniała przyjaciółka, optymistka i wojowniczka w jednym. Grace zawsze dotrzymuje danego słowa i nigdy nie podda się bez walki. Zawsze jest pełna (pozytywnej) energii.

Wygląd

Ma blond włosy (zwykle rozpuszczone lub związane w kucyk). Jej oczy są niebieskie niczym ocean. Ma wysportowaną sylwetkę klepsydry. Nosi fioletowy strój ninja. Jest ładną dziewczyną.

Relacje

  • Sensei Wu - kiedy Grace ma jakiś problem, idzie do niego po pomoc. Sensei jest dla niej jak ojciec.
  • Zane - Grace podziwia go za jego mądrość, lubi w nim to, że jest "inny", przyjaźnią się.
  • Cole - chłopak Grace, wcześniej: jej przyjaciel, Grace wie, że na Cole'u może zawsze polegać.
  • Kai - Grace lubi Kaia (tylko LUBI, co często musi przypominać Cole'owi!!!), ale Kai czuje do niej coś więcej.
  • Nya - ona i Grace są BFF (Best Friend Forever).
  • Jay - przyjaciel Grace (ona też jest gadułą), czasem prowadzą "pomysłowe wojny", czyli ten kto ma więcej dziwnych i szalonych pomysłów, ten wygrywa. Przegrany stawia pizzę itp.
  • Lloyd - on i Grace są przyjaciółmi, Lloyd najbardziej lubi lekcje u Grace.
  • Lord Garmadon - Grace uważa go za wroga, ale kiedy Garmadon nie zajmuje się złem, to całkiem nieźle się dogadują.
  • Misako - mają do siebie stosunek neutralny.
  • Dareth - irytuje ją, Grace zdecydowanie go nie lubi. Grace podoba się Darethowi.
  • Pythor i inni Wężonowie - są wrogami. Grace uważa, że "śmierdzą".

Cytaty

"Cała tryskam energią!"
— Grace do Senseia Wu
"Masz rację. Kai jest gooorący, ale tylko w sensie, że to Ninja Ognia!"
— Grace do jakiejś fanki Kaia
"Po co mi napój energetyczny..?"
— Grace do Nyi, na Wyścigu Wojowników
"Papaja? Dlaczego papaja? Nie mogłeś krzyknąć np. MANGO???"
— Grace do Jay'a
"Ja bym się tak nie cieszyła, gdybym została Ninja Wiatrów..."
— Grace do Daretha
"Mam dla ciebie bardzo dobry interes. Sprzedaż nam te informacje za bardzo rozsądną cenę - twoje życie..."
— Grace do jednego z Wężonów
"Gościu, po co ty się opalasz??? Przecież już jesteś czarny jak murzyn!!!"
— Grace do Lorda Garmadona
"Chodzi wam o tą wielką, pełzającą, fioletową parówę???"
— Grace, wyrażając się o Pythorze.

Ciekawostki

  • Grace lubi czytać powieści fantastyczne.
  • Jej ulubiona potrawa to sushi.
  • Podczas gdy Nya lubi oglądać z Jay'em romanse, Grace lubi oglądać z Cole'em horrory. Może się wtedy do niego przytulić...
  • Cole jest jej pierwszym chłopakiem.
  • Panicznie boi się występować publicznie.
  • Miała brata, ale zginął w pożarze tak jak jej rodzice.
  • Nienawidzi kiedy ktoś nazywa ją: Słoneczko, Złotko, Laleczka, Niunia, Barbie, Dziewczyneczka, Paniusia itp. Takie osoby (chłopcy) najczęściej zostają mocno kopnięte w krok.