FANDOM

Cooltext1926295108

Rozdział I

...Ninja patrzyli, jak Zane wybucha, nie wierząc, że to możliwe. A jednak to się działo. Na szczęście po Mrocznym Władcy nie został nawet ślad. Wszystko w okół zamarzło, a ninja podeszli tam, gdzie przed chwilą wybuchł Zane. Pixal znalazła kawałek jego twarzy i gorzko zapłakała. Zapadła chwila ciszy. Wszyscy mieszkańcy Ninjago przyszli zobaczyć, co się stało, a gdy już się dowiadywali prawdy, nie mogli wydusić nawet słowa. Ninja pobiegli do wieży Borg Industries. Na wejściu Misako zapytała ich, gdzie Zane. Na odpowiedź nie musiała czekać, bowiem wyczytała ją z ich oczu. Uznała, że lepiej nie pytać ich o to wydarzenie.

Rozdział II

Następnego dnia odbył się pogrzeb Zane'a. Przyszło na niego całe miasto Ninjago. Kiedy wszyscy usiedli, Cyrus Borg odsłonił pomnik Zane'a mówiąc: - To właśnie dzięki Zane'owi nie jesteśmy teraz w niewoli. A teraz jego przyjaciele powiedzą kilka słów o nim.

- Nikt nie wiedział, skąd Zane czerpał moc. Myślimy, że się nie dowiemy. Lecz prawdopodobnie to przyjaźń.

Zapadła chwila ciszy. Kilka osób zapłakało. Każdy myślał tylko o Zane'ie. Nikt nie ważył się ruszyć z miejsca.

Po kilku minutach zakończył się pogrzeb, a kilka minut później cały dzień.

Jakiś czas później - rozdział III

- Nadal myślicie, że Zane kiedykolwiek powróci?

- No ba! Czemu miałby nie powrócić?!

- Ponieważ już minęło wiele czasu od tamtego wydarzenia...

Nagle zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Z okna budynku Borg Industries wystrzelił niebieski promień i rozjaśnił noc.

- Co to?!

Wszyscy pobiegli do budynku i zostali zaskoczeni. Stał tam Zane, ale jakiś odmieniony... Nie był sobą. Był cały srebrny, jego twarz była niebieska, a jego głos był robotyczny. Nie był starym Zane'em, tym Zane'em, którego kiedyś kochano i lubiano...

- Zane?! Krzyknęli ninja zdziwieni.

Ciąg Dalszy Nastąpi

Autor

Autorem tej opowieści jest Red_for_SzyMek.pngSzyMek Red_for_SzyMek.png Talk Me! Red_for_SzyMek.png Edycje Red_for_SzyMek.png. Zabrania się jej plagiatowania.