FANDOM

Banda Hover Huntera to grupa stanowiąca prawo w Gonshikai City.Jej członkowie to Hover Hunter,Mezmo i Frakjaw

Hover Hunter (link)

Frakjaw

Biografia
Wczesne Życie

W pewnym momencie zmarł i odrodził się w Podziemiach jako Skullkin.

Nieumarły

W Podziemiach należał do armii Skulkinów Ognia dowodzonej przez Samukaia.

Zdolności i Cechy

Nie wolno bawić się ogniem, dlatego niech nikt nie wchodzi w drogę Frakjawowi. Jego kości są rozgrzane do czerwoności i spotkanie z nim może być niebezpieczne dla zdrowia. Jest jak gorąca pieczeń, której wrzący gniew pozostawia za sobą ślady popiołów.Dlatego ostatni Nindroid ze złego pokolenia wziął go do drużyny jako drugiego pilota Poduszkowca Wyścigowego.

Frakjaw uwielbia pieczone kiełbaski, ale jego specjalność znajduje się na końcu kolczastego, obrotowego kiścienia...

Narzędzia

Kiedyś ten szkielet używał Złotego Kiścienia Bojowego i nosił kapelusz podobny do tego Senseia Wu.Teraz używa Axa Cieni i Kolca Brutala.Nosi czapkę pilota.

Mezmo

Zdolności i cechy
Plik:CGI Mezmo.png

Mezmo posiada dobrze rozwinięty zmysł strategiczny i niechętnie wykonuje rozkazy, z którymi się nie zgadza. Nie był zadowolony z tego, że Silthraa znajdował się pod kontrolą małego Lloyda i zgłaszał swoje zastrzeżenia często i głośno. Z powodu swojego pochodzenia uważa, że ma prawo do większej władzy.Mimo wszystko Mezmo jest mądry i wiedział,że gdy ktoś proponuje robotę,to się na to przystaje.Wyrzekł się przyrzeczenia,że nigdy nie wyjdzie na powierzchnię i wyruszył z 2H do Gonshikai.

Bronie

Jego ulubioną bronią był Złoty Hipnokieł.Niestety wojownik miał do niego taki sentyment,że nie chcąc go niszczyć schował w piwnicy i zapomniał jej położenia.Teraz używa Miotacza Kwasu.