FANDOM

Azer
Brak obrazka
Informacje o Lokalizacji
Region Planeta Ninjago
Mieszkańcy Ludzie, Stworzenia

Azer to kontynent, który istniał zanim powstała Kraina Ninjago i z którego pochodzi Pierwszy Mistrz Spinjitzu.

Historia

Kontynent powstał wiele milionów lat temu na skutek przemieszczania się płyt tektonicznych, czyli wędrówek kontynentów  (podobnie jak na Ziemi). Obecnie jest jeden kontynent i kilka większych wysp. To tutaj powstali pierwsi ludzie i z tąd wieli początek zwierzęta , także te z Ninjago. 

Pierwsze plemiona zaczęły powstawać ok. 2 mln. lat przed powstaniem Ninjago. Potem ludzie wynajdowali nowe narzędzia, bronie, zakładali miasta i pierwsze państwa. Obecnie istnieją dwa potężne państwa: Rebublika Kaster i Wartes, które walczą ze sobą od pokoleń. 

Krajobraz

Krajobraz Azeru nie różni się zbytni od Ninjago, choć jest tam więcej pustyń i nie ma dużych lodowców (jedynie mały na południu kontynentu). Głównym pasmem górskim na tym kontynencie są Skalne Fale.

Mieszkańcy

Głównymi mieszkańcami Azeru są ludzie, którzy nie są zbyt przyjaźni, ani pokojowo nastawieni. Od lat prowadzą między sobą zaciekłe wojny, spory i bitwy. Oprócz tego Azer zamieszkuje wiele gatunków zwierząt.