FANDOM

"Tej walki to już mam dość"
— Audrey
Audrey Yuital
AudreyYuital
Mieszkanka Miasta Ninjago
Moce Żadna
Broń Szabla
Status Żywa
Lokalizacja Kraina Ninjago

Audrey Yuital - mieszkanka Miasta Ninjago, nieznana z pochodzenia.
Występuje w serii LEGO Ninjago: Miecz Armagedonu, jako jedna z głównych bohaterów. Narzeczona Willa Edemonda.

Wygląd

Audrey jest niska, trochę niższa niż Halt. Will przerasta ją niemal o głowę. Nie jest szczególnie umięśniona, lecz też nie ma nadwagi. Ma jasnobrązowe, długie włosy, które zwykle trzyma rozpuszczone z częścią włosów na przedzie, lecz czasem układa je w kucyk. Jej oczy są zielone. Zawsze nosi koszulki bez rękawów i zazwyczaj średniej długości spódniczki. Często nosi również opaski na ręce.

Audrey nie ma ulubionego koloru, ale połowa jej szafy to ubrania niebieskie.

Charakter

Audrey jest spokojna, ale strasznie sarkastyczna. Jej argumentacja potrafi czasem zbić z tropu nawet najwybitniejszego myśliciela. Często kłóci się z Haltem, by udowodnić, kto z nich jest inteligentniejszy. Audrey trudno znosi krytykę. Nie wybucha gniewem, ale jest jej bardzo smutno, a czasem potrafi się obrazić nawet na kilka tygodni.

Biografia

Audrey jest niezbyt rozpoznawalną archeolożką, badającą głównie historię przed śmiercią Pierwszego Mistrza Spinjitzu. Trenuje również szermierkę.

Autor

Autorem postaci jest: Zwiadowca Vnut
Jeżeli ktokolwiek będzie chciał użyć tej postaci w swojej historii, proszę zapytać mnie o zgodę.